Back office-ul se referă la activități care nu fac parte din activitatea principală, dar care sunt indispensabile pentru intreg procesul de afaceri. Puteți externaliza această parte a companiei către un furnizor extern de servicii Back Office. În cea mai mare parte este vorba de servicii si activități de birou. Alte activitati, cum ar fi contabilitatea, prelucrarea datelor sau procesarea co-menzilor fac, de asemenea, parte din back office.
Buna organizare a proceselor de back-office se traduc în eficientizare. Back office este locul în care se desfășoară activitatile care susțin activitatea companiei si contribuie la succesul unei afaceri. Desi nu par activitati proeminente, ele fac parte importanta din procesul de business. Externalizarea acestor procese aduce avantaje clare in privinta reducerii costurilor administrative. Evitati fluctuatiile de personal, organigrama incarcata si economisiti timpul si resursele.
Indiferent dacă este vorba de asistență tehnica, logistică, contabila sau sau IT, cu serviciile ex-ternalizate de back office, câștigați mai mult timp pentru afacerea dumneavostra. În acest arti-col veți afla ce trebuie să luați în considerare atunci când vă externalizați back office-ul, cum să găsiți furnizorul de servicii potrivit și multe altele. Fiecare companie are activități de back office, fie în resurse umane, contabilitate, logistică, pro-ducție, depozitare sau vânzări. Multe companii nu pot desfășura aceste activități singure, deoa-rece se confrunta uneori cu o lipsă de angajați calificați. Insa de cele mai multe ori recurutarea de presonal nu este cea mai buna solutie. Angajarea unor persoane noi si calificate, este costisi-toare, durează mult si nu este intotdeauna justificata.
Avantajele externalizarii proceselor de back office ar putea fi:
Vă putem ajuta atât cu munca dvs., cât și cu sarcinile personale din viață, permițându-vă să vă concentrați asupra a ceea ce este cel mai important. Alege un plan tarifar in functie de nevoile pe care le ai. Un asistent personal virtual dedicat, este egal cu un serviciu individualizat și personalizat, fără cheltuielile suplimentare asociate de obicei cu un nou angajat.
Social media service este un serviciu pentru managementul si asistenta canalelor sociale de comunicare ale clientilor.
Clientii asteapa un raspuns mai rapid prin retelele sociale decat prin canalele clasice. Gestionarea multichanel este foarte importanta, indiferent dacă este vorba de telefon, rețele sociale, chat live, e-mail sau aplicație, un suport bun pentru clienți trebuie sa raspunda rapid si sa comunice eficient politica si imaginea companiilor.
Poate cea mai importanta componenta a strategiilor de afaceri, cercetarea de piata este o conditie pentru mentinerea competitivitatii. Acest proces presupune cercetare sociala si de opinie, colectarea de informatii privind dimensiunea pietei, a concurentei, a pretului. Actunile se pot extinde si asupra cercetarii de marketing. Echipa noastra este structurata pe persoane cu expertiza in domenii foarte variate, capabile sa managerieze proiecte de cercetare.
Companiile si implicit afacerile se traduc uneori prin informatii, date, statistici. Volumul acestora, dar mai ales sintetizarea si prelucrarea lor fac parte din dezvoltarea noilor strategii. Aceste informatii trebuie comunicate cu departamentele, cu factorii si cu factorii decidenti. Acuratetea cu care faceti asta depinde de alocarea resursi umane implicate. Ca sa nu fiti niciodata depasiti de situatie, externalizati acest departament.
Ne putem ocupa de programarile pe care le aveti, putem reaminti clientilor data programarii sau gestiona solicitarile de la cienti in functie de capacitatea si programul dumeavostra.



Recall Bpo nu este doar un call center, este cea mai bună variantă de comunicare, pe care o poți găsi, acum, pe piață.
Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Punem accent pe întelegerea bussines-ului, pentru a eficientiza legătura dintre tine și clienții tăi.
Într-un mediu de afaceri în continuă expansiune, investim constant în dezvoltarea echipei și calitatea serviciilor.
Și pentru că ne respectăm partenerii, avem cea mai bună echipă, formată din oameni de calitate, profesioniști în comunicare, instruiți să facă performanță.
Str. Simion Barnutiu, Nr. 7
Etj. 3 Cam 19 – 20
Timisoara, jud. Timis, Romania
Tel: +40756087686,
+40756087685
Email: office@recallbsc.ro
Facebook: Recall BPO
Linkedin: Recall BPO Romania